هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

شوية نكت كده على الماشى ...

toutou
    toutou
    الإدارة
    الإدارة

ذكر
    العمل/الترفيه : سباحة

شوية نكت كده على الماشى ... Empty شوية نكت كده على الماشى ...

مُساهمة من طرف toutou الأحد فبراير 17, 2008 5:37 am

* مرة فيل اتجوز نمله وبعد ايام زهق منها فقالها انتي طالق .. فقالتله والفيل اللي في بطني

* ليه الحمار بينهق وهوه مغمض عنيه
    تعرف ليه ؟؟؟؟
    عشان حافظه غيبى

* واحد راكب عربية صغيرة جدا ماشى بيها فى شارع صغير و و احد تانى راكب عربية كبيرة جدا وكل واحد عاوز يعدى من الشارع حدثت خناقة كبيرة ..
    .المهم صاحب العربية الصغيرة بكل فخر قال لصاحب العربية الكبيرة انت عارف العربية دى فيها ايه رد و قالوه لا قلوه العربية دى فيها عفريت قالو ورينى كده دعك العربية طلع منها عفريت كبير وقال:شبيك لبيك تطلب ايه قالو 2شاى و جاب الشاى المهم صاحب العربية الكبيرة أشترى العربية الصغيرة مقابل الكبيرة ودعك العربية بعد ما أشتراها و طلع العفريت قال صاحب العربية انا عاوز دهب وفلوس و عربيات رد العفريت و قاله انا بعمل شاى بس

* مرة اتنين اغبية قاعدين مع بعض واحد بيقول للتانى هو ابوك مستكبر كدة لية اليومين دول قالة لية هو عمل اية رد وقالة من ساعة ما مات ما بقاش يعدى يسلم زى الاول

* مرة أستاذ كيميائي خلف ولد
    سماه: سامي أكسيد الكربون

* واحد مره داسته عربيه سيات ... مات من الضحك

مره واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله , ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه , فنزلت ....راح قعد مكانها

* واحد جاب دش كبير اوي و حطة علي سطح البيت عنده, فخاف علية لحد يسرقة فنزل الشارع وقال للناس محدش يطلع السطح علشان جايب كلب كبير قوي فوق.و بعدين اتنين اخدهم الفضول فواحد قال للتاني تعرف تطلع؟قالوا اه اعرف... فطلع و لما نزل كان خايف فصحبة قالة شوفت الكلب؟قالو لا .. بس شقت الطبق اللي بياكل فيه

*اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها براحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كده احنا بعدنا أوى...

* عشرة بلدياتنا أخذوا شقة و كل اسبوع يطردو واحد ليه ؟ يقلدو ستار أكاديمي !!

* صعيدي دخل مسابقة المليون اتصل بصديق و قاله..
    الوه امحمدين امعانا - الوه ايوه رايك ايه احدف ادابتين ولا عاسال الدمهور.

* واحد شكله غلبان ويصعب على الكافر قاعد على قهوه باصص لكوبايه شاى قدامه ومتنح ! شافه واحد رذل عامل نفسه فتوه , فقال اما اروح اتتنطط عليه شويه
    ,راح داخل عليه وشادد الكوبايه من قدامه وشربها على بق واحد , وحطها قدامه فاضيه وقال له :
    ماتنساش تدفع البقشيش !
    الراجل راح منفجر فى العياط والنهنهه! لدرجه انه صعب على الفتوه , فخبط على كتفه وقال:
    ياراجل ماتعملش فى نفسك كده, معقوله راجل بشنبات يعيط علشان كوبايه شاى بخمسين قرش؟
    انا مش باعيط علشان الشاى , بس انهارده اسؤا يوم فى حياتى !
    صحيت الصبح متاخر , فاخذت الموتوسيكل بتاع اخويا علشان الحق الشغل بس برضه وصلت متاخر وصاحب الشغل هزقنى ,ماستحملتش ورديت عليه راح طاردنى !جيت اخد الموتوسيكل واروح لقيته اتسرق , رحت ابلغ اخويا اتهمنى بالسرقته ! وبعد ماضربونى فى القسم علشان اعترف طلعونى بكفاله مش عارف هسددها ازاى , وحتى لما قررت انتحر , جيت اشرب كوبايه السم , جيت انت وخطفتها من ايدى.

* بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب، ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو،
    وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا
    La phoenix
    مشرفة
    مشرفة

انثى
    المزاج : شوية نكت كده على الماشى ... 3
    نقاط التميز : 5

شوية نكت كده على الماشى ... Empty رد: شوية نكت كده على الماشى ...

مُساهمة من طرف La phoenix الثلاثاء فبراير 19, 2008 11:29 am

مشكور أخي عضو نشيط

زي العادة

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 06, 2024 6:29 am